18.11.11

Telefonla Dini Soru Sorma


Alo fetva hattından Diyanet İşleri Başkanlığına tüm Türkiyeden sabit hatlardan ve cep telefonlarından sorularınızı sorabilirsiniz.


Aklıma bir şey takıldı, ilmihalde de tam olarak bulamadım, ya da vardı ben anlayamadım, aradım sordum, gerçekten çok rahat, çok güzel bir hizmet. Tavsiye ederim..

Dini Danışma Hattı : 444 17 89


ALO FETVA HATTI NUMARASI: 190 
(Diyanet İşleri Başkanlığı Alo Fetva Hattı Kısa Numarasıdır)



İSTANBUL MÜFTÜLÜĞÜ ALO FETVA ; Nur-u Osmaniye Camii avlusunda bulunan İstanbul Müftülüğü ek hizmet binasına (eski Eminönü Müftülüğüne) taşınmıştır.

İstanbul Müftülüğü Ek Hizmet Binası Adresi:
Molla Fenari Mah. Vezirhan Cad. Nuruosmaniye Avlusu Çemberlitaş/FATİH

Ek Hizmet Binamız Santral:  0212 526 16 80
Ek Hizmet Binamız Faks: 0212 5260958
AİLE İRŞAT VE REHBERLİK BÜROSU Telefon: 0212 526 16 80 dahili 22

SÖZLÜ FETVA ALMAK İSTEYENLER NURUOSMANİYE CAMİİ AVLUSUNDA BULUNAN İSTANBUL MÜFTÜLÜĞÜ EK HİZMET BİNASINA GELMELERİ GEREKMEKTEDİR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...