17.7.12

Bilgisayarın Yazıcıyı Görmeme Problemi

Geçenlerde bilgisayarım yazıcıyı görmemeye başladı. Driver'ı silip yeniden yüklüyorum, portların driver'larını kaldırıp yeniden yüklüyorum, bir türlü görmüyor. Windows'un kendi problem çözücülerini devreye sokuyorum, yine sonuç yok. Derken neden sonra görmeye başladı, sonra tekrar görmemeye başladı. Yazılımsal olarak bir sonuç alamadım. Problemi çözemedim.

Sizinle paylaşmak istediğim husus problemi nasıl çözdüğümüz. Problem USB kablosunda çıktı. Bu kablolar bazen özellikle eskimişse veri iletişiminde aksaklıklara neden olabiliyor. Yenisini aldık ve taktık, problem de bu şeklide çözülmüş oldu. 

Siz de benzer bir problem yaşarsanız ve Driver yüklemeniz fayda etmezse (komşunuzdan-arkadaşınızdan) bulacağınız bir USB kablosuyla yazıcıyı tekrar deneyebilirsiniz. Eğer yazıcı kablo değiştirince çalışırsa eski kablonuzun yerine yenisini alamnız gerekiyor demektir. Sanırım 5-6 TL civarı bir fiyatı var.

Kablolar dıştan sağlam gözükebilir ancak içlerini bilemiyoruz maalesef. Dış görünüşe aldanmamak, test etmek lazım. Sosyal hayatta da öyle değil midir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...