29.9.11

Optimum English Ankara Hakkında

Bu kursa KPDS'ye hazırlanmak amacıyla 2011 ilkbaharında gittim.

Bu yazıyı Google'da bu kursu aratıp da bilgi almak isteyenler için yazıyorum. Bence ticari amaçlı bir "eğitim" kurumu. Maalesef verilen ödevleri %80 yapmama, anlatılanları uygulamama ve çalışmama rağmen kursun hiçbir faydasını göremedim, tersine zararı oldu.

Kursa gitmeden 2010 Sonbahar KPDS'den 64 almıştım, bu kurstan sonra puanım 57.5'a düştü. Evet 80 saatlik kurstan sonra puanım 57.5'aa düştü. Kurs hedefi 50 almak olan bir kişi ile beni aynı sınıfa yerleştirdi, üstelik kayıt olurken de bu sınıfın bana çok uygun olacağını söylemişlerdi, büyük fedakarlıklarla bu kursa gittim ama maalesef umduğumu bulamadım.

35-40 alıyorsanız ve hedefiniz 50'nin üstüne çıkmak ise bu kurs belki size fayda sağlayabilir, ama bana puanımı düşürmekten başka bir şey vermedi.

Ali Hoca'nın sınıfındaydım, kursun sahibi, kendi kitabını basmış, kendisi üniversitede hoca(normalde özel bir kursta ders veremez ama...), çok esprili, "müşterilerine" iyi davranıyor, her şey çok güzel, ama başarı yok. Denilenleri yapmasam, ödevleri vs. yapmasam, testleri çözmesem diyeceğim "Ben çalışmadım, ondan olmadı." Ama böyle bir şey yok. İstenilenleri yaptım, testleri çözdüm, "teknikleri" uyguladım ancak maalesef bunlar beni ileri götürmek yerine geri götürdü. 

Kursun fiyatı piyasa fiyatının da biraz üzerinde, gerçekten verdiğim paraya, emeğe ve fedakarlıkta bulunduğum şeylere acıyorum.

Bu kursa gitmemde de memurlar.net'deki yorumlarda yazanlar sebep oldu, o yorumlar aklımı çeldi. Sanırım o yorumlar normalde 35-40 alıp da kurstan sonra 55-60 gibi bir puan alan birisine ait. O yorumlar beni aldattığı gibi sizi de aldatmasın.

Başka yazacak şeyler de var aslında ama onlar da bana kalsın, anlayana bu kadar yazı yeter sanıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...