25.10.11

Almanya'dan Van'a Acil Yardım (Wefa ile)

Türkiye'de faaliyet gösteren uluslararası yardım kuruluşu olan İHH'nın birlikte çalıştığı WEFA VAKFI ile de Van'a yardım ulaştırma konusunda görüşmenizi tavsiye ederim.  Wefa Vakfı'ı ile Almanya'dan Van'a yardım gönderebilirsiniz. Aşağıdaki Almanya numarasından derneği arayabilir ve bilgi alabilirsiniz, ayrıca sitesinden de online bağış yapabilir, çeşitli bilgilere ulaşabilirsiniz.


Wefa Vakfı Almanya telefonu: +49 (0) 221-880 64 80 begin_of_the_skype_highlighting            +49 (0) 221-880 64 80      end_of_the_skype_highlighting
Wefa Vakfı İnternet sitesi : www.wefa.org


Ayrıca Türk Kızılayı ile Van'a Almanya'dan yardım göndermek isterseniz bu yazıyıdan istifade edebilirsiniz, Türk Kızılay'ının Almanya hesap numarasını bu yazıda bulabilirsiniz..






Van Acil Yardım Yazıları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...