24.10.11

Almanya'dan Van'a Türk Kızılayı ile Yardım


Bu konuda internette yeterince bilgi yok maalesef, öte yandan site trafiğimi incelediğimde Almanya'dan Van'a Türk Kızılayı aracılığıyla bağış yapmak isteyen çok sayıda insan olduğunu görüyorum.


Türk Kızılayı'nın Almanya'da bir hesap numarası var, özellikle Somali yardımlarının bu hesap numaralarına yapılabileceğini kendi sitelerinde belirtmişlerdi. Bu konuda Almanya'dan Somaliye Gıda Yardımı Hesap Numarası yazıma bakılabilir. Bu hesap numarasına açıklama olarak "Van Depremi Bağışı" ya da "Van Depremi" yazdırılırsa Türk Kızılayı aracılığıyla Van Depremzedelerine yardımınız ulaşır. (Bu bilgiyi Türkiye'den 168 nolu Türk Kızılayı bilgi hattından, bir görevliden aldım.)


Ziraat Bank International AG
Filiale Frankfurt KONTO NO 1080000001
BLZ512 207 00
BIC:TCZBDEFFXXX
IBAN NO:DE26 5122 0700 1080 0000 01
SWIFT: TCZBDEFF

Allah yardımlarınızı bereketlendirsin. Arada binlerce kilometre olsa da Van'da üşüyen ile birlikte üşümek çok yüksek bir karakterin işareti ve alametidir diye düşünüyorum.



Van Acil Yardım Yazıları


7 yorum:

  1. ben kendim bebek mamasi alip bagtaniye alip göndermek istiyorum ltf hemen cevap yazin !!!

    YanıtlaSil
  2. yardim etmek istiyorum bende

    YanıtlaSil
  3. http://www.mademir.com/2011/10/vana-kargo-ile-acil-yardm.html yazımda da yazdığım gibi; Van Merkez, Belediye Garajı, Kriz Masası adresine kargonuzu yollayabilirsiniz, Yurtiçi Kargo ile Türkiye içinden ücretsiz kargo gönderebilirsiniz. Yurt dışından nasıl ücretsiz göndereceğinizi açıkçası bilmiyorum. Yurt dışından kargo göndermek istiyorsanız yukarıdaki adrese gönderebilirsiniz, ancak yurt dışından kargo masrafı ne olur onu bilemiyorum. (Mesajınızı görür görmez cevap yazdım) Saygılarımla..

    YanıtlaSil
  4. Almanya'dan Van'a battaniye, çocuk maması göndermek istiyorum derseniz Türkiye'deki İHH, KimseYokMu gibi derneklerle ya da Türk Kızılayı ile irtibata geçebilirsiniz. Parayı yollarsınız, onlar sizin adınıza vekaleten battaniye mama vb. ihtiyaç maddelerini alırlar ve afet bölgesine ulaştırırlar. Diğer bir alternatif ise Türkiye'de güvendiğiniz kişileri aracı olarak kullanıp yardımlarınızı yapabilirsiniz, örneğin Türkiye'de güvendiğiniz bir kişiye para gönderirsiniz, o da sizin adınıza battaniye mama vb. maddeleri satan yerlerden parasıyla temin eder ve Van'a ücretsiz kargo taşıma kanallarından biriyle (PTT Kargo, Yurtiçi Kargo, ya da çeşitli zamanlarda çeşitli yerlerden kalkan ücretsiz yardım tırları ile) Van'a yollar. Bu da bir alternatiftir. Örneğin Yurtiçi kargo yolladığınız kargodan sonra bir makbuz veriyor, güvendiğiniz kişi işlemin sonunda size makbuzu ibraz edebilir. İnternette olmasına rağmen buraya bir kez daha derneklerin ve Kızılay'ın numarasını yazıyorum:

    KimseYokMu Derneği: +90 216 521 80 80
    İHH Derneği : +90 212 631 21 21
    Türk Kızılayı : +90 312 430 23 00

    YanıtlaSil
  5. almanyadan yardim göndeerebiliyoruz.bunun icin kartonlanmis malzemelerimizi herhangi bir öger türk tur bayisine yada havaalanindaki bayisine gidip birakmamiz yeterli.öger yardimlari ucak ile vana götürüp orda türk kizilayina teslim ediyomus...öger internet sayfasindada yaziyo olmasi lazim.ALLAH hepimizin yardimlarini kabul etsin

    YanıtlaSil
  6. Evet, bilgilendirdiğiniz için teşekkürler, Allah razı olsun. Almanya'dan Van'a kargo göndermek Oger Tur ile belirli bir tarihe kadar mümkün. Twitter'da az önce gördüğüm bir bilgiyi paylaşayım hemen: "01.11.11gününe kadar 10 ile 19 arasında hamburg havalimanında (terminal 1) öger türk tur van için kolileri toplıcak" Ayrıca http://www.tourexpi.com/tr-de/news.html~nid=49290 adresinde de konu ile ilgili bilgi mevcut.

    YanıtlaSil
  7. Ayrıca karşılaştığım başka bir twit'i de paylaşayım : @BozzMurat Stuttgart cevresine duyrulurrr!! Öger Tur Vana ucak kaldiracak, yardim etmek isteyenler bu pazar Feuerbach Mauserstr.´ye!duyuralm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...