27.10.11

Van Depreminde 8 Aylık Bebek Mucizesi

Van'da 4 katlı bir binada yaşayan Sevilay Öner ve 8 aylık bebeği Mahir Çınar Arlı, deprem sırasında yıkılan binanın enkazında kaldı. Sevilay Öner vatandaşların yardımıyla enkaz altından çıkartılırken, minik bebeği ise beşiğinde uyurken yakalandığı depremde kaldı. Enkazdan çıkan Sevilay Öner, yetkililere ve çevredeki vatandaşlara bebeğinin enkaz altında kaldığını söyledi.

Arama kurtarma ekipleri ve baba Murat Arlı, binada arama kurtarma çalışmalarına başladı. Enkazda bebeğin beşiğine ulaşıldığında minik Mahir'in beşikte olmadığını gören ekipler, yapılan aramalarda hemen beşiğin yan tarafında bulunan dolabın içinden ses gelmesi üzerine dolabın çekmecesini açtıklarında minik bebeği buldu. Yaklaşık 1,5 saat sonra bulunduğu yerden sağ olarak çıkarılan Mahir'in sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi. Anne Sevilay Öner, "Deprem anında 4. kattaydık, bebeğim yanımda uyuyordu. Bir anda deprem başladı ben kaçmaya çalıştım, kaçamadım, bebeğimin yanına da gidemedim. Enkazdan bacağım dışarı çıktığı için farkedildim ve çıkarıldım. O telaşla eşimin yanına gittim ve bebeğimizi aramaya başladık. Bebeğim beşikte uyuyordu ama nasıl olduğunu anlamadığım şekilde bebeğimi dolaba girmiş, kapısı kapanmış ve kafasını battaniyeye sarılı şekilde bulduk. Şükürler olsun ki sağlık durumu iyi" şeklinde konuştu.



Van Acil Yardım Yazıları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...